*Aby bylo zajištěno efektivní nabíjení a zachováno zdraví baterie po celou dobu životnosti vozidla, může být u bateriových elektromobilů Toyota dočasně snížen výkon rychlého nabíjení DC (přibližně na 24 hodin) po 3-4 nabíjecích cyklech za den (ekvivalent 3-4 krát z 10 % na 80 % stavu nabití).
§ Dojezd 411 km až 512 km podle cyklu WLTP pro model Toyota bZ4X. Tyto hodnoty dojezdu jsou odhady na základě oficiálních homologovaných údajů v kontrolovaném prostředí (WLTP). Slouží výhradně pro porovnání s jinými vozy, které byly testovány podle stejných technických postupů. Skutečný elektrický dojezd vašeho vozidla se může lišit, protože na něj má vliv mnoho faktorů.
Mezi tyto faktory patří: vybraná výbava, volitelná příslušenství, styl jízdy, rychlost, podmínky na silnici, dopravní situace, stav vozidla, typ pneumatik (letní/zimní) a jejich tlak, zatížení vozidla, počet pasažérů, venkovní teplota, teplota baterie a další.
◊ Při pravidelných ročních kontrolách stavu v autorizovaném servisu Toyota.
** Elektrifikovaný vůz je poháněn jedním nebo více elektromotory, a to v různé míře. Některé elektrifikované vozy, jako jsou hybridy a plug-in hybridy, jsou vybaveny také benzínovým motorem. Jiné, jako například Toyota bZ4X, jsou plně elektrické.
§§ Emise mohou být spojeny i s jinými aspekty životního cyklu vozidla (včetně jeho výroby), s produkcí elektřiny a s každodenním používáním, jako je opotřebení pneumatik a brzd.
◊◊ Pokud nabíjíte doma mimo špičku. Náklady na instalaci nástěnné nabíječky HomeCharge nejsou zahrnuty.
*** Dostupnost produktů se může lišit podle země a nabídky na jednotlivých trzích. Zákazníkům doporučujeme ověřit si místní nabídku u svého autorizovaného prodejce.
§§§ Podle toho, co nastane dříve.
◊◊◊ V samonabíjecím hybridu pracují spalovací motor a jeden nebo více elektromotorů společně v rámci pokročilého hnacího ústrojí. Elektromotor zvyšuje výkon a zároveň funguje jako generátor, který přeměňuje přebytečnou energii na elektrický náboj, čímž snižuje spotřebu paliva.